Відрікаюся від сатани!

26.10.201214:00 Ірина
Кисилевич
Всі ми, як християни, відрікаємося від сатани і з'єднуємося з Христом: чи перед чином Хрещення, чи під час молебню за зцілення, чи під час відновлення хрещених обітів... Але варто задуматися, чи ми не нарушуємо цих обітів, спілкуючись зі злими духами? Часто ворожіння і погані маскаради виправдовують: "то забава; то українські традиції". Проте зі злими духами жартів нема. От Хелоувін - то не просто одягається костюм нечисті, а через такі маски і участь у вечірці на честь злих духів, люди прославляють впавших ангелів... і то в ніч на 1 листопада - в День Всіх Святих (святкують римо-католики), день пам'яті блаженного Теодора Ромжі, річницю смерті Слуги Божого митрополита Андрея Шептицького. Яка велика зневага Творця - у такий день одягнути костюм нечисті та піти на вечірку, присвячену злим силам! Як вже кортить бути на костюмованій дискотеці, можна закликати друзів додому, ввімкнути музику, що не тисне на мозок, одягнути маски тварин, принцес, королів і побожно бався, скільки душа забажає...


Всім давно знані Івана Купала і Андрія... Також велика зневага Бога, коли ворожити, дотримуватись поганських звичаїв у ніч Різдва Івана Хрестителя, який закликав людей до покаяння, чи пам'яті святого апостола Андрія, який перший прийшов проповідувати християнство на наші землі.

Є люди, які мотивують ці ворожіння і поганські забави дотриманням українських традицій. Проте не всі звичаї - добрі і погані звичаї треба відкидати. І ще раз повторююсь, зі злими духами жартів, забав нема. І через  гадання спілкуємося з дияволом... Як вже дуже хочеться провести цікаво ці ночі, можна закликати друзів, посидіти біля ватри, поспівати релігійних і народних пісень, поліпити вареників і пригостити один одного - побавитись як християни.

Також спілкуємось з нечистим, коли лікуємось нетрадиційною медициною - гомеопатією, голковколюванням і т.д. Вони базуються на магії, окультизмі, лікар черпає інформацію з "космосу". Зрештою, нарушуємо Божу заповідь "не вбий" - нераз втрачаємо час і хвороба прогресує...

Задуматись варто, яким ми спортом займаємось. Йога, бойові мистецтва - це не лише спорт, а ціла духовна нехристиянська система. Хтось може закинути: "Я для покращення здоров'я, для самозахисту". Але є багато видів невинних видів спорту, які сприяють покращенню здоров'я: танці, фітнес, аеробіка, плавання, волейбол, баскетбол, футбол... Щодо самозахисту - злодії у законі - професіонали своєї справи і жодні бойові прийоми не допоможуть, найкращий самозахист - не ходити самому по вулиці від 23.00 до 7.30. А ще, коли займаємось бойовими мистецтвами, можемо покалічити свого напарника і тим нарушуємо Божу Заповідь.

Варто задуматись чи ми не контактуємо зі злими духами через перегляд містичних телепрограм, фільмів про вампірів та фільмів жахів, де показують зло і про зло.

Не можемо служити двом панам... Тому як християни повинні уникати спілкування з впавшими ангелами.

Фото: spa.profspilka.kiev.ua

Рейтинг: 4.7 Голосів: 12 Переглядів: 4485
Ваша оцінка: 9623

5

4

3

2

1

1 2 3 4 5

Коментарі (22)

+

Додати коментар



    • 20 Січня, 2014 14:23Marta Kit Відповісти
    • Підтримую авторку на 100%!!!! Ви молодець, що таке написали !!!! А люди, які не бачать шкоди....хм...значить ви, на щастя ще не достатньо глибоко вникали в певні види спортивної підготовки, а також їх походження....так само і з голковколюванням і т .д....На рахунок видів спорту, так...можливо авторка дала надто окремий і поодинокий випадок в приклад...але суть цих мистецтв залишається такою ж, як і а часи, коли вона була створена. Це пов.язане з конкретними вправами і мисленням. Вправи використовувались для поклоніння богам (йога), кожен рух щось виражає і це безглуздо і легковажно виконувати частини невідомо якого поклоніння, вважаючи, що для вас це просто вправа. Для вас - так. Для "божка" - не зовсім....На рахунок мислення - як раніше згадувалось - єдиноборства - це ціла філософія.....В ДЕСЯТКУ! Філософія розвитку себе, розвитку свого "Я",шлях до порятунку самого себе через САМОГО СЕБЕ, ох, подумаєте ви, що тут такого, друзі! навіть легке зміщення стрілки-вказівника з Бога на себе дорого коштує, а наслідки з часом помітите...Отож.хто незгідний- хай хоча б у вікіпедії подивиться принципи цих "філософій"....


    • 1 Листопада, 2012 10:52Ірина Кисилевич Відповісти
    • Люди, що живуть в Колодіївці (Тернопільська область) і в сусідніх селах, або люди які їздили туди по останніх вівторках і бачили, чули, ЩО там відбувається під час вичитки ніколи не скажуть "не сміши", а 100 разів задумаються чи не контактують з дияволом. А там читають молитви спеціально для одержимих кожного останнього вівторка місяця (тих, хто не потребує вичитки, не можна на ній бути, щоб диявол, якого щойно вигнали з одержимих, не зайшов у людину з чистим серцем- самі єромонахи про це кажуть)- ТАК страшно - люди кричать і т.д. - розповідали.
      Я пишу серйозні речі, а тут "не сміши". А тут далеко не до сміху!


    • 1 Листопада, 2012 10:35Ірина Кисилевич Відповісти
    • Щодо йоги і бойових мистецтв- диявол є підступний, він з часом, помаленьку, міняє мислення людини на свій лад.
      Йог мислить: "Який я модний, вмію завернути ногу за ногу, дихати рукою. Ще би щось навчитися, якихось вправ, щоб стати ще крутішим"- гордість, зосередження на тому, як покращити своє тіло.
      Той, хто займається, бойовими мистецтвами: "Який я модний, я його положив. Я мушу ще краще битися- що то в мене тільки жовтий пояс? Треба до чорного добитися" - гордість, де тут любов до ближнього?
      Щодо травм- під час бійки можна поламати хребет, бедра= людина лежача, навіть не може сама помитися, вибачте, справити свої потреби; а для дівчини=ускладнена вагітність, тільки КР, а КР= відходняк від наркозу, морфін, антибіотики (молода мама годує грудьми- нема 170 гривень за суміш, яку вистачає на 3 дні), мовчу, що ще можливі ускладнення, які можуть навіть закінчитись видаленням матки.
      У футболі можна зламати ногу (люблю футбол, падають на ноги в гонитві за м'ячем)- зі зламаною ногою людина нележача, після перелому ноги жінка може сама народити дитину.


    • 31 Жовтня, 2012 21:14Анастасія Колосовська Відповісти
    • Йога, бойові мистецтва стають нехристиянськими тільки після того,як перестають бути тільки спортом,а захоплюють цілу особистість людини,яка переносить їх вже не у фізичну площину-тренування тіла,а формує своєрідний світогляд,побудований на східній філософії.Банальне захоплення кулінарією,вишивання теж можуть вийти поза рамки свого призначення і стати "кумиром" людини,таке хобі буде в неї на першому місці.Та й вишивають хрестиком язичницькі символи.Хоча тут злі духи напевно відпочивають вже кілька століть.А порушення Божої заповіді при займанні спортом-дівчино це смішно,навіть у футболі бувають куди гірші випадки каліцтва,бувають і смертельні.Злодії в законі це ватажки,які самі не грабують,а тільки керують,а по друге зараз бандити по вулицях не шастають,вони самі приходять додому.На вулиці бувають звичайні хулігани,тому християнин,який займався бойовими мистецтвами,може крім себе,ще й захистити слабших.Зловживання і пасивність у користуванні даною Богом силою-це вже може бути гріхом

      Дякую,Юра, за цікаву і думаю, що добру думку!


    • 31 Жовтня, 2012 20:02юра Відповісти
    • Йога, бойові мистецтва стають нехристиянськими тільки після того,як перестають бути тільки спортом,а захоплюють цілу особистість людини,яка переносить їх вже не у фізичну площину-тренування тіла,а формує своєрідний світогляд,побудований на східній філософії.Банальне захоплення кулінарією,вишивання теж можуть вийти поза рамки свого призначення і стати "кумиром" людини,таке хобі буде в неї на першому місці.Та й вишивають хрестиком язичницькі символи.Хоча тут злі духи напевно відпочивають вже кілька століть.А порушення Божої заповіді при займанні спортом-дівчино це смішно,навіть у футболі бувають куди гірші випадки каліцтва,бувають і смертельні.Злодії в законі це ватажки,які самі не грабують,а тільки керують,а по друге зараз бандити по вулицях не шастають,вони самі приходять додому.На вулиці бувають звичайні хулігани,тому християнин,який займався бойовими мистецтвами,може крім себе,ще й захистити слабших.Зловживання і пасивність у користуванні даною Богом силою-це вже може бути гріхом


    • 31 Жовтня, 2012 14:02Ірина Кисилевич Відповісти
    • Трохи перейшла в некоректне русло, бо мене задів "аргумент до незнання" (неправильний відповідно до законів логіки)- відповіла.
      Дуже прошу правильно дискутувати!


    • 31 Жовтня, 2012 13:50о.Ростислав Пендюк Відповісти
    • Дозволю собі вставити кілька слів до дискусії, але не до предметної її частини. Взагалі, сама дискусія мені здається потрібною і важливою. При цій нагоді, хочу подякувати авторці допису за підняття теми. А щодо дискусії, то, на мою думку, вона перейшла на трохи неконструктивне русло. Взаємні звинувачення і підкреслювання власної компетентності нічого не відкривають у самій темі.
      Давайте шукати джерела і посилатись на них. Так кожен учасник дискусії для себе відкриє багато корисного, але також допоможе це зробити читачам.
      Дякую!


    • 31 Жовтня, 2012 13:39Ірина Кисилевич Відповісти
    • Складається враження, що люди не вміють правильно дискутувати. Шкода, що логіку вчать аж на 5 курсі...Можна так вважати - не хочу нікого образити.
      Тема дискусії- "Чи допустимо те і те з моральної точки зору" і прошу не відхилятись від теми.


    • 30 Жовтня, 2012 21:18Подорожничка :) Відповісти
    • Рада, що коментують- значить, людям цікаво.

      Настю, звинувачення у некомпетентності можна розцінити як образу, бо:

      прочитала духовної християнської літератури ого!- навіть всіх назв і авторів не пам'ятаю, хіба обкладинки;

      В медичній енциклопедії про то ні слова (med-lib.ru/encik/dom_dokt/menu7. pHp)


      1. Люди коментують, бо це викликає суперечливі думки.
      2. Головне не кількість, а якісь :)
      3. Компетентною є людина, яка має відповідну освіту і працює в тій галузі.
      4. Не думаю, що ця інтернет-енциклопедія може бути надійним джерелом інформації.

      Але ніхто не пропонував всяку ненауковщину: водити руками над тілом, накладати просто руки, пхати голки і т.д.


      Шкода, хотіла б як подивитися, як то водять руками над тілом :) Нічого подібного не бачила.

      Іринко, можливо ми говоримо взагалі про різні речі. Я говорю про голкотерапію. Є на шкірі людини дуже багато нервових закінчень. Їх дуже багато на кінчиках пальців, на вухах, на губах і т. д. Є голка, яка подразнює певні нервові закінчення. У медицині давно відома, що на стопах, на долонях є багато неврових закінчень, які мають звязок з певними органами. Відповідно подразнення голкою цієї точки -- свого роду вплив на орган.

      Я не приховую того, що у медицині я не дуже добре знаюся. То такі певні мої думки. Я НЕ МЕДИК, це зі шкільких знань і з курсів.


    • 30 Жовтня, 2012 17:47Ірина Кисилевич Відповісти
    • Для тих, хто хоче подискутувати правильно кілька запитань:
      1. Де в Євангелії, Катехизмі Католицької Церкви, Католицькому Народному Катехизмі, "Христос- наша Пасха" написано, що можна бити свого ближнього?
      2. В якій християнській літературі аргументовано пише, що бойові мистецтва, йога не є духовною системою; що нетрадиційна медицина не базується на магії та окультизмі?
      3. В якій науковій медичній літературі пише про гомеопатію, акунпуктуру, магнетизм, кодування й іншу нетрадиційну медицину?


    • 30 Жовтня, 2012 16:58Ірина Кисилевич Відповісти
    • Вибач, Настю, але ти переходиш на особистості, що є логічною помилкою і неприпустимо в дискусії.
      Ти перейшла на особистості, і я вже сказала хто я.
      До речі, дуже часто люди заганяються, коли переходять на особистості


    • 30 Жовтня, 2012 16:51Ірина Кисилевич Відповісти
    • В обласній лікарні, і в санаторіях робили все: масажі, інгаляції, грязі, озокерит, електроферез, ванни, з бульбашками, і без, лікувальну фізкультуру. Але ніхто не пропонував всяку ненауковщину: водити руками над тілом, накладати просто руки, пхати голки і т.д.


    • 30 Жовтня, 2012 16:31Ірина Кисилевич Відповісти
    • Рада, що коментують- значить, людям цікаво.
      Настю, звинувачення у некомпетентності можна розцінити як образу, бо:
      1. прочитала духовної християнської літератури ого!- навіть всіх назв і авторів не пам'ятаю, хіба обкладинки;
      2. Все дитинство, тобто до 18, лікувалась - ноги, шкіру, серце, судини і знаю лікарню зі середини - понавиписують море таблеток замість того, щоб розповісти про профілактику хвороби; не вникають у причину хвороби. Але є і добрі лікарі. І до речі, моя невропатолог- дуже файна, що знає мене з пелюшок, ні слова не сказала за акунпуктуру(голковколювання).
      Повторююсь, що то не наука. В медичній енциклопедії про то ні слова (med-lib.ru/encik/dom_dokt/menu7. pHp)


    • 29 Жовтня, 2012 02:15Анастасія Колосовська Відповісти
    • Та що ви говорите, Іринко??? :eek: Та ще й окультизм і китайська медицина... :-? Я Вам "про кругле", Ви мені "про квадратне"... :-)
      окей... То значить медики, які вивчали біоетику (нехай це трохи інше вчення про гуманність медицини), ті самі медики, які щомісяця при церкві відвідують науки для медиків і реколекції щорічні - дозволять у своїй лікарні проводити сеанси окультизму і будуть лікувати гомеопатією??? Ви справді в цьому некомпетентна, якщо так різко висловлюєтесь... І взагалі, коли хочете обговрюєте такі речі, то думаю, краще про це поговорити з досвідченим фахівцем, медиком... То може краще обговорити те, як деяккі люди йдуть і лікуються (зараз буде огидно :-x ) - вошами, калом та сечею (ось це щось парадоксальне і руйнівне) і думають що це нормально, воно лікує... А ті самі медики (і невропатологи також) їх від цього рятують... Я чула це на власні вуха... :sigh:

      На правду, без жодних образ... Я не хочу це далі обговорювати, бо це тема, яка повинна підноситись фахово, досвідчено, ретельно, а не як закиди "всім і кожному" з упередженням і необгрунтованими нападками, тим паче не будучи добрим і гуманним медиком...
      Це те саме, що я би зараз почала висувати "гіпотези" і доводи у юриспруденції...


    • 29 Жовтня, 2012 01:08Ірина Кисилевич Відповісти
    • 1. Не намішала, а говорю про нехристиянське мислення.
      2. Перепрошую, книгу "Крик душі або голос в пустелі" написав Федір Олексюк, і Михайло Маріїн також з тих авторів, хто критикує окультизм і т.д.
      3. Щодо голкотерапії- це китайська народна медицина, яка базується окультизмі, бо енергетичні меридіани - це ненауково.
      4. Ліпше мати здорову душу, але хворе тіло, ніж здорове тіло і хвору душу


    • 29 Жовтня, 2012 00:51Подорожничка :) Відповісти
    • Іринко, все ж таки є причини на те, щоби застосовувати голкотерапію у лікарнях. Не знаю, до чого тут взагалі магія. Це лікування. Не бачу, щоби воно принесло якусь шкоду для душі мені чи іншим людям, які завдяки цьому лікуванню можуть повноцінно жити.

      лікар черпає інформацію з "космосу".

      Не з космосу, а з книги (медичної!). Хоча книга -- це теж свого роду космос (безмежжя). ;-)

      нарушуємо Божу заповідь "не вбий" - нераз втрачаємо час і хвороба прогресує...

      Твої ж слова... А що робити, коли інші методи не допомагають, коли та ж голкотерапія дешевша, простіша, ефективніша... Чи не ставимося ми зневажливо тоді до свого здоров'я, коли затягуємо з лікуванням, яким би воно не було?

      Невропатолог -- не ворожка :) Заклинань не шепче, браслєтіків і талісманчиків не пропонує. І, навіть, досвідчений лікар черпає знань у космосі -- бездонній криниці знань :-?


    • 29 Жовтня, 2012 00:38Анастасія Колосовська Відповісти
    • Тут напевно трошки реклами. Цікава книга Маріїна "Крик душі або голос в пустелі"- в ній є цілий розділ "Ангели і демони" і там пише за нетрадиційну медицину з посиланням на газету "Нова зоря". Є публікація в "Пізнай правду" (давній випуск)- "Сповідь каратиста"- розповідають про життя хлопця, що займався карате і як прагнув не Христа, а чорного пояса. І прагнути вдарити ближнього - суперечить Євангелії.
      То що помагає, то не означає, що то від Бога- як казав екзорцист в Зарваниці, що диявол може помогти, з однією метою - нашкодити душі

      Хм... До чого тут реклама? :-) Лікаря,чи що? В статті ви говорили не про окремі випадки каратистів і боксерів, а загалом про спорт... А тут наводите приклад про властивого каратиста... Думаю, не варто всіх "тесати під одного"... Щось Ви все, Іринко, тут намішали... І екзорцистів, і не дуже відрізняєте нетрадиційну медицину від нормальних фізіотерапевтичних методів і комплексних процедур... Фахові лікарі - невропатологи не є шарлатанами і не чаклують під час цих процедур, повірте...


    • 28 Жовтня, 2012 21:30Ірина Кисилевич Відповісти
    • Тут напевно трошки реклами. Цікава книга Маріїна "Крик душі або голос в пустелі"- в ній є цілий розділ "Ангели і демони" і там пише за нетрадиційну медицину з посиланням на газету "Нова зоря". Є публікація в "Пізнай правду" (давній випуск)- "Сповідь каратиста"- розповідають про життя хлопця, що займався карате і як прагнув не Христа, а чорного пояса. І прагнути вдарити ближнього - суперечить Євангелії.
      То що помагає, то не означає, що то від Бога- як казав екзорцист в Зарваниці, що диявол може помогти, з однією метою - нашкодити душі


    • 28 Жовтня, 2012 18:15Анастасія Колосовська Відповісти

    • Іринко, не цілком погоджуюся. Знаю з власного досвіду, що голкотерапія мені допомогла. Цілком не як магія. Лікував мене лікар-невропатолог. Це майстерність, бо не кожен лікар за це візьметься. Треба ж знати, де на тілі людини знаходяться певні нервові закінчення, аби на них попасти тією голочкою.

      Думаю, що магією тут і не пахне. А лікар допоміг свого часу дуже багатьом.

      Погоджуюсь з Андріаною! Пам'таю, як також мала схожу проблему, коли були болі в хребті і ходила на масажі. Але нижні "сидячі" м'язи були страшно защемлені і також лікар - невропатолог провів цю процедуру, після якої масаж приніс ефектвніший результат...


    • 28 Жовтня, 2012 16:43Подорожничка :) Відповісти
    • Також спілкуємось з нечистим, коли лікуємось нетрадиційною медициною - гомеопатією, голковколюванням і т.д. Вони базуються на магії, окультизмі, лікар черпає інформацію з "космосу". Зрештою, нарушуємо Божу заповідь "не вбий" - нераз втрачаємо час і хвороба прогресує..


      Іринко, не цілком погоджуюся. Знаю з власного досвіду, що голкотерапія мені допомогла. Цілком не як магія. Лікував мене лікар-невропатолог. Це майстерність, бо не кожен лікар за це візьметься. Треба ж знати, де на тілі людини знаходяться певні нервові закінчення, аби на них попасти тією голочкою.

      Думаю, що магією тут і не пахне. А лікар допоміг свого часу дуже багатьом.


    • 28 Жовтня, 2012 14:32Анастасія Колосовська Відповісти
    • Не згідна щодо спорту!.. Не вважаю, коли займаєшся карате,східними єдиноборствами, тайським боксом - то ти не є добрим християном і ввідаєшся злому насильницькому впливу! Як тоді бути зі спортивним інтересом??? А як це - хлопець і фітнес? Знаю одного гарного юнака, який серйозно займається тайським боксом, запровадив курси вже у своїх "20 з гаком" і попри це насиллям від нього не несе. Він добрий і просто палко ввідається своїй справі, інтересу... ;-)
      Такий спорт - це свого роду ціла філософія. І там на меті не завдати комусь кривду,бо це дійсно спосіб самозахисту і вони не чигають насиллям. А тут відразу така думка, наче всі вони злі, будуть "маститись ні за що ні про що"... :o
      Думаю, що тема "бойового мистецтва у спорті" є темою не дуже простою, і тут може не дуже доречна... :-?