Статті

Молодіжний катехизм: щоб відчути Ісуса Христа своїм ровесником – о. Мирон Бендик
02 Грудня 2013

Рейтинг:

Молодіжний катехизм: щоб відчути Ісуса Христа своїм ровесником – о. Мирон Бендик

Синод Єпископів Української Греко-Католицької Церкви в серпні цього року прийняв рішення про написання Катехизму для молоді. Робочу групу з написання Катехизму очолив отець Мирон Бендик, ректор Дрогобицької духовної семінарії. Отець Мирон розповів Департаменту інформації УГКЦ, навіщо готують спеціальний Катехизм для молодих людей і коли можна...

    •  news image
    • Катехизм. Друге славне пришестя Христа 09 Квітня 2013

      Рейтинг:

      Воскреслий Христос дарує нам благодать відродження і нового життя, як навчає апостол Павло, у нас помирає «стара» й воскресає «нова» людина у Христі: «Хоч наша зовнішня людина занепадає, однак наша внутрішня обновлюється день-у-день»
    •  news image
    • Катехизм. Звіщання Царства Божого. Пасха Христова 28 Березня 2013

      Рейтинг:

      Пасха Ісуса Христа – це Його перехід через страждання, смерть до Його прославлення у Воскресінні й Вознесінні. У найглибшому сенсі Пасхою є Сам Христос, адже в Ньому стався перехід від смерті до життя: «Пасха Господня, Пасха – від смерті бо до життя і від землі до небес Христос Бог нас перевів». Без Нього всі зусилля людства визволитися з полону гріха і смерті були б марними.
    •  news image
    • Катехизм. Бог став Людиною, щоб людина стала богом1 23 Березня 2013

      Рейтинг:

      Христос – правдивий Бог і правдивий чоловік: «Як людина [Христос], зростав у материнському лоні, – але як Бог вийшов із нього, не пошкодивши дівичості; як людина [Він] був годований материнським молоком, – але як Бог звелів ангелам із пастирями співати «Слава у вишніх Богові»; як людина Він був сповитий пеленами, – але як Бог зіркою вів мудреців; як людина Він лежав у яслах, – але як Богові поклонились Йому рукотворні єгипетські боги»
    •  news image
    • Катехизм. Гріхопадіння 19 Березня 2013

      Рейтинг:

      Гріхопадіння прародичів – це трагедія людини, яка замість того, щоб бути «сином Божим», «братом людей» і «господом творіння», з власного гріховного вибору стала «рабом лукавого», «ворогом людей» і «підвладною світові». Людина, створена на образ Божий, не осягнула своєї богоподібності: «Гріх зруйнував у людині богоподібність».
    •  news image
    • Катехизм. Людина 15 Березня 2013

      Рейтинг:

      Протягом «шести днів» Бог творить світ, готуючи його для людини: «Неприродно було начальникові з’явитися раніше від підлеглих; але після того, як було підготоване володіння, слід було показати й царя». Створюючи людину, Бог увінчує нею творіння: «У чому велич людини? Не в схожості до створеного світу, а в тому, щоб бути на образ єства Творця»
    •  news image
    • Катехизм. Творець і Його творіння.2 11 Березня 2013

      Рейтинг:

      Святе Письмо в розповіді про сотворення світу відкриває, як Бог оцінює сотворений Ним світ: «І побачив Бог, що воно добре» (Бут. 1, 10 й інші). Бог, наче мистець, створивши шедевр, приглядається до сотвореного й любується ним.
    •  news image
    • Катехизм. Віруємо в єдинородного Сина. Віруємо у Святого Духа. 07 Березня 2013

      Рейтинг:

      Церква ісповідує Сина «єдиносущним Отцеві», окреслюючи рівність Осіб Пресвятої Тройці і єдність Божої природи, потверджуючи тим Божество Сина Божого: Син не виникнув у часі, як інше творіння. Тому Він не нижчий від Отця, співіснує з Ним вічно, на однакову з Ним міру в усьому, окрім того, що родити належить Отцеві
    •  news image
    • Катехизм. Віруємо в Бога Отця 04 Березня 2013

      Рейтинг:

      Особова інакшість Отця від Сина і Святого Духа полягає в тому, що Отець – нероджений. Він, Сам будучи неродженим, є Началом Особи Сина та Особи Святого Духа. Неродженість Бога-Отця – це Його необумовленість ніким і нічим іншим. «Отець називається так, бо родить Сина, а Син [є Сином] через родження від Отця, а Дух Святий – через ісходження від Отця, будучи, однак, від Нього невіддільним»
    •  news image
    • Катехизм. Керигма і катехиза. 28 Лютого 2013

      Рейтинг:

      Метою катехизи – основного діяння Церкви – є навчати й виховувати у вірі християнина та провадити його до сопричастя з Ісусом Христом та церковною спільнотою. Катехиза має систематичний характер і висвітлює християнське розуміння особистого та суспільного життя віруючих людей у світлі вчення Христа та Церкви.
    •  news image
    • Катехизм. Святе Письмо.2 25 Лютого 2013

      Рейтинг:

      «Незнання Писань є незнанням Христа» – навчає святий Єронім. Читати Святе Письмо треба щоденно: «Читання Святого Письма кожного дня, хоч би на хвилинку, повинно стати звичаєм кожної християнської родини. Те читання повинно бути щоденним кормом людей»
    •  news image
    • Катехизм. Святе Передання.7 21 Лютого 2013

      Рейтинг:

      Суттю Святого Передання, згідно зі святим Іринеєм Ліонським, є те, що у всіх християн одна і та ж сама віра, через яку вони стають причасниками Божого Життя
    •  news image
    • Катехизм. Боже Об’явлення.32 18 Лютого 2013

      Рейтинг:

      Бог відкриває Себе людині поступово, поетапно готуючи її до сприйняття Об’явлення Себе Самого, аж до повноти Об’явлення в Особі й ділі Воплоченого Слова – Ісуса Христа
Читають
No articles
Коментують
No articles